Sukūrėme projektą, kuris skatino Lietuvoje ir Prancūzijoje gyvenančių lietuvių vaikų kūrybiškumą ir bendravimą per piešinių mainus, stiprinant jų kultūrinį identitetą ir bendruomenės ryšius.
Įkvėpėme vaikus pažinti ir reprezentuoti savo lietuvišką kultūrą per piešinius, atspindinčius tradicijas, simbolius ir gamtą. Ugdėme empatiją ir lavinome bendradarbiavimo gebėjimus per grupines veiklas.
Eksponuojamus piešinius galima išvysti Kauno miesto savivaldybės Vinco Kudirkos viešosios bibliotekos, Šančių filiale, o netrukus jie papuoš ir Kauno lopšelio-darželio „Boružėlė“ erdvę, taip skatinant bendruomenės įsitraukimą ir kultūrinį dialogą.

Tiltai 1           Tiltai 2

Žiema atneša pačią gražiausią švenę - Kalėdas, o nykštukai tampa neatsiejamu šios šventės simboliu. Visi vaikai žino, kad nykštukai, tai pasakų personažai, miško gyventojai,sausainių ir uogienės mėgėjai, Kalėdų Senelio pagalbininkai, todėl jais tiki ir mielai dalyvauja veiklose. Laukdami gražiausių metų švenčių, per kūrybinį darbą visa bendruomenė pajaus Kalėdų laukimo džiaugsmą, pasitikėjimą savimi, patirs daug įspūdžių.

PROJEKTO TIKSLAS - ugdyti vaikų kūrybinę iniciatyvą ir meninius gebėjimus, išradingai ir savitai kuriant nykštukus, pasirenkant netradicines priemones.

PROJEKTO UŽDAVINIAI :
1. Atskleisti vaikų kūrybiškumą, išradingumą, taikant savitas kūrybinių darbų atlikimo technikas, pasitelkiant STEAM metodiką.
2. Sudaryti sąlygas vaikų meninei saviraiškai.
3. Patirti teigiamas emocijas kūrybos proceso metu.
4. Dalintis gerąja patirtimi tarp ikimokyklinių ir priešmokyklinių ugdymo įstaigų
PROJEKTO DALYVIAI - Respublikos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų ugdytiniai, pedagogai ir tėvai.
PROJEKTO VYKDYMO LAIKAS - 2024m. gruodžio 2d. - gruodžio 31d.
PROJEKTO EIGA.
Pasitelkdami STEAM metodiką, įvairias menines bei gamtines priemones, ugdytiniai gamino nykštukus ir iš savo pagamintų nykštukų įsirengė kampelį. Pedagogai fotografavo kūrybines veiklas ir nuotraukas arba nuotraukų koliažus kėlė į FB grupę NYKŠTUKO KAMPELIS.

PROJEKTO REZULTATAI.
2024 m.gruodžio 6-31 dienomis Kauno lopšelis – darželis „Boružėlė“ organizavo Respublikinį ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų STEAM projektą „Nykštuko kampelis“.
Projekte dalyvavo 40 pedagogių iš 18 Respublikos įstaigų. Pasitelkiant STEAM ugdymo metodus buvo sudaromos sąlygos vaikams stebėti, tyrinėti ir eksperimentuoti. Kuriant nykštukus buvo skatinamas vaikų kūrybiškumas, išradingumas, saviraiška naudojant įvairias, netradicines dailės technikas.
Pozityvios patirties sklaida tarp Respublikos ikimokyklinio įstaigų pedagogų, skatino gerosios patirties perdavimą ir profesinį tobulėjimą, leido dalintis inovatyviom idejom vaikų kūribinei veiklai.
Projekto dalyviams „Facebook“ grupėje NYKŠTUKO KAMPELIS buvo patalpinta padėka ir pažyma apie dalyvavimą Respublikiniame ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, tėvų, mokytojų projekte „Nykštuko kampelis“.
Visi projekto dalyviai bus apdovanoti Kauno lopšelis-darželis „Boružėlė“ padėkos raštais.

Kauno lopšelio – darželio „Boružėlė“ muzikos mokytojos Indrė Lapėnaitė ir Evelina Žlabickienė antrus metus inicijuoja muzikinį respublikinį projektą „Keliaujame į Afriką“. Projektinių veiklų metu visa komanda specialistų atliko kryptingas veiklas, per kurias ugdytiniai supažindinami su Afrikos žemynu, kultūra, geografine padėtimi ir išskirtinumu.
Projekto metu mokytojos kūrė kontekstus kurie įgalino ugdytinius susipažinti su Afrikos žemyno kraštovaizdžiu, gyvūnija, pajausti Afrikoje gyvenančių žmonių gyvenimą per regos, klausos ir lytėjimo pojūčius, plėtoti ritmikos tikslumą, panaudojant kūno perkusiją su afrikietiška muzika.
Veiklose siekiama skatinti vaikų fizinį aktyvumą per judesį ir šokį, susipažinti su Afrikos muzikos instrumentų įvairove, siekti plėtoti muzikinius ir kalbinius gebėjimus, susipažinti su kitos kalbos žodžiais.
Veiklose kurti kontekstai kuriuose ugdytiniai apsupti Afrikos muzikos garsų, per kuriuos perteikiame tai kuom gyvena vaikai tokie patys kaip jie tik labai toli. Naudojami netradiciniai muzikos instrumentai (marimba, džembė, kirin, kenkenis, sangban).
Projektinė veikla subūrė 12 įstaigų iš visos respublikos. Netradicinėse veiklose ugdytiniai susipažino su afrikietiško būgno atsiradimo istorija. Edukacijoje „Būgnų ir dainų ratas” mokiniai naudojosi indėnišku instrumentu – būgnu, su kuriuo lavino muzikos ritmo ir dainavimo gebėjimus. Atsipalaidavę ir pažadinę savo kūrybinę energiją kūrė ritmus, kurie dar niekada neskambėjo. Grojimas būgnais ir dainavimas – tai tam tikra meditacijos forma, terapija, kurią naudoja daugelis tautų ir genčių, nes ji prasklaido pilkus debesis, suteikia energijos, padeda paleisti baimę, blogas mintis ar emocijas ir atveria kelią į pasitikėjimą, džiaugsmą ir laimę. Projekte buvo ugdomos mokinių pažinimo, kūrybiškumo ir kultūrinė kompetencijos. Įgyvendinant projektą buvo bendradarbiaujama su perkusininku Gediminu Mačiulskiu. Naujai atradome bendradarbiavimo galimybes, patirtas pažinimo bei netradicinės veiklos atlikimo džiaugsmas.
Skirtingos kultūros, skirtinga geografine padėtimi apjungė respublikinį projektą „Keliaujame į Afriką“. Afrikos tematikai skirtas ilgas laiko tarpas tam, kad ugdytiniai kuo daugiau, įvairiapusiškai susipažintų su Afrikos žemynu bei pajaustų, jog nukeliavo būtent į šį pasaulio kraštą. Projektinė veikla, su savo išskirtinumais tai būdas netradiciškai ugdyti mažuosius.
Besidalindamos patirtimi siekiame įkvėpti mokytojus, specialistus drąsaus tikėjimo savo kuriama ir įgyvendinama veikla. Netradiciniu požiūriu į muzikos pamoką, atrandame naujus ugdymo metodus, per kuriuos vaikai savitai atranda pasaulį.
Lopšelio – darželio „Boružėlė“ muzikos mokytojos Indrė Lapėnaitė, Evelina Žlabickienė.

Keliaujam į Afriką skelbimas 

 

Niekam ne naujiena kiek metų ,,Boružėlei" 😍

Taip, teisingai - 20!!!!🥳

Šiais (2022) jubiliejiniais metais mūsų mokytojai ir specialistai organizavo projektus, minėdami gražią darželio sukaktį 🥰

Projektu skatinome:

🤝šalies švietimo pagalbos specialistų (logopedų), meninio ugdymo mokytojų (muzika, dailė) ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų bendravimą ir bendradarbiavimą;

🤸‍♀️taikyti mokymosi per judesį praktiką;

🫶ugdyti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, smulkiosios motorikos bei meninės raiškos gebėjimus;

🎼ugdyti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, muzikavimo gebėjimus: kvėpavimą, intonavimą, ritmavimą, dainavimą;

🗣ugdyti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, kalbinius gebėjimus: kalbinį kvėpavimą, garsų tarimą, foneminį suvokimą, gramatinį kalbos taisyklingumą bei rišliąją kalbą;

🤓skleisti integruoto mokymo ir mokymosi STEAM apraiškas ikimokyklinėse ir priešmokyklinėse ugdymo įstaigose

Dalinamės meninio ugdymo mokytojų bei logopedės organizuoto projekto ,,Dainuoju, judu - Boružėlę turiu" akimirkomis: 

2020 metais Kauno lopšelyje-darželyje ,,Boružėlė“ buvo įgyvendintas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.1.3-CPVA-R-705-21-0002 ,,Kauno lopšelio-darželio ,,Boružėlė“ modernizavimas didinant paslaugų prieinamumą“. Projekto metu įvyko ženklūs pokyčiai:

1. Atsidarė 4 papildomos grupės ikimokyklinio amžiaus vaikams.

2. Papildomai priimta virš 80 ikimokyklinio amžiaus vaikų.

3. Suformuotas naujas priestatas – multifunkcinė erdvė vaikų ugdymo(-si) galimybių plėtojimui.

kuriame Lietuvos ateiti

Lopšelyje – darželyje „Boružėlė“ nuo 2019 m. iki 2021 m. bus įgyvendinamas IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMAS

PROJEKTAS NR.  09.2.1-ESFA-K-728-02-0014

„MOKYMOSI PER JUDESĮ METODIKOS TAIKYMAS IKIMOKYKLINIAM UGDYME, INTEGRUOJANT SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ VAIKUS“ 

 

kuriame Lietuvos ateiti

 

Lopšelyje-darželyje „Boružėlė“, siekiant gerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybę, yra pradedamas projekto „Mokymosi per judesį metodikos taikymas ikimokykliniame ugdyme, integruojant specialiųjų poreikių vaikus“ įgyvendinimas. Projekto metu Kauno l-d „Boružėlė“ ir partnerės - Kauno l-d „Varpelis“, Kauno l-d „Radastėlė“, Kauno l-d „Želmenėlis“, Klaipėdos r. Vėžaičių l-d, vykdančios ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, pagerins ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybę, pritaikydamos mokymosi per judesį metodiką, padedančią integruoti specialiųjų poreikių vaikus į bendrojo ugdymo grupes.

Šio projekto metu numatomos vykdyti veiklos skirtos ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų kompetencijai didinti, įgyti teorinių ir praktinių žinių, sukurti ikimokyklinių įstaigų tinklą, diegti „Mokymosi per judesį“ metodą į ugdymo procesą bei inovatyviai IKT įrangai įsigyti.

Projekto metu bus padidinta ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybė ir įvairovė, labiau atitinkanti pedagogų bei vaikų poreikius ir tėvų lūkesčius.

imo kubai

 

 

 










Mus surasite:

Kauno lopšelis-darželis „Boružėlė“
Ikimokyklinio ugdymo įstaiga

Bitininkų g. 21, Kaunas LT-46382, Lietuva
Phone icon  +370 37 420165
Email icon Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Website icon https://www.ld-boruzele.lt
facebook icon https://www.facebook.com

Juridinio asmens kodas: 195473374

  • Mokomoji kalba: Lietuvių kalba
  • Steigėjas: Kauno miesto savivaldybė
  • Teisinė forma: Biudžetinė įstaiga
  • 2002-03-28 Kauno miesto Savivaldybės Tarybos sprendimu buvo įsteigtas Kauno miesto lopšelis-darželis.
  • 2002-11-28 lopšeliui-darželiui buvo suteiktas „Boružėlės“ vardas.

coccinelle 005

  • Atvira naujovėms, humanizmo idėjomis pagrįsta vaikų ugdymo įstaiga, ugdanti kūrybingą, gebančią sveikai gyventi ir linkusią lyderiauti asmenybę.
  • Teikti paslaugas ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams, puoselėti visas vaiko galias, lemiančias asmenybės vystymosi sėkmę, sudaryti sąlygas saugiam, ekologiškam ir sveikam ugdymui(si), užtikrinti mokyklinę brandą.

B2

PROJEKTAS ,,MOKYMOSI PER JUDESĮ METODIKOS TAIKYMAS IKIMOKYKLINIAME UGDYME, INTEGRUOJANT SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ VAIKUS" NR. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0014 DALINAI FINANSUOJAMAS EUROPOS SOCIALINIO FONDO LĖŠOMIS

Naudojame slapukus siekdami pagerinti jūsų naršymo patirtį, teikti suasmenintus skelbimus ar turinį ir analizuoti srautą. Spustelėdami „Priimti visus“ sutinkate su mūsų slapukų naudojimu Skaityti Privatumo politika