Mūsų darželis facebook icon Phone icon Email icon

coccinelle 005

saulutebbb.resized

Pasiekimų vertinimas

        pasiekimu vertinimas

Pažangos ir pasiekimų vertinimas svarbus visiems ugdymo dalyviams – vaikams, auklėtojams, tėvams. Vertinimas ir ugdymas yra glaudžiai susiję. Įvertinę vaiko raidos pakopą, jo dabartinius pasiekimus, gebėjimus, žinodami jo poreikius pomėgius, galime planuoti veiklą, kurti aplinką, pasirinkti tinkamiausias priemones, būdus ir metodus, siekti pažangos.

      Vertinimo paskirtis – padėti vaikui tobulėti, atskleisti, ką jis jau žino ir gali, o ne sutelkti dėmesį į tai, ko jis nežino arba negali atlikti. Svarbu atskleisti vaiko pasiektą pažangą, stengtis, kad ugdant būtų atsižvelgiama į kiekvieno vaiko poreikius ir gebėjimus bei, kad tai garantuotų sėkmę. Vertinimas leidžia pamatyti tuos, kuriems reikia daugiau pagalbos. Vertinimo esmė – tikslingas ugdymo metodų ir būdų atrinkimas.

Vaikų pažangos ir pasiekimų informacijos rinkimo, fiksavimo, vertinimo būdai.

          Vaiką pažinti padeda gauta iš tėvų ar globėjų informacija, specialus klausimynas, iš kurio atsakymų turėtų paaiškėti, ar vaikas turi individualių įpročių, kaip jis augo ir vystėsi, kokia jo sveikata, charakteris, elgsena, kokios emocijos jį dažniausiai valdo, kokios paramos jam reikia. Kokie jo tėvų lūkesčiai.

           Vaiko darbų analizė, jo mintys, frazės, užrašomos atliekant tam tikrus darbus, taip pat glausti jo pomėgių aprašymai, specialistų pastabos ir komentarai, pagyrimai, padėkos už labai gerai atliktą darbelį, už piešinį, pasakojimą, poelgį, fotonuotraukos, atspindinčios vaiko nuotaiką ar jam būdingą veiklą, pomėgį. Vertinimo medžiaga yra kaupiama individualiuose vaikų pasiekimų aplankuose.

           Stebėjimu, stengiamasi išsiaiškinti, ką vaikas labiausiai mėgsta veikti, kokius žaidžia žaidimus, kas jam kelia baimę, kas nepatinka, kokia dažniausiai būna jo nuotaika, kaip jis bendrauja su bendraamžiais ir suaugusiaisiais, kaip reiškia pyktį. Be to, kas būdinga jo raidai ir pasaulio pažinimo būdui, kokie jo pomėgiai, poreikiai, elgesio ypatumai.

           Vaiko įvertinimas atliekamas vadovaujantis ,,Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašu“. Vaiko pasiekimai stebimi ir fiksuojami visose 18 vaiko ugdymosi sričių. Pažymimas vaiko ugdymosi žingsnelis, įvertinama vaiko ypatingi gebėjimai ir sritys, kuriose kyla sunkumų. Rezultatai užfiksuojami „Ugdymo pažangos ir pasiekimų vertinimo lentelėje“.

           Ugdymo pasiekimų vertinimo rezultatai yra panaudojami vaikų pažinimui, veiklos planavimui, ugdymo proceso individualizavimui, kokybės gerinimui, tėvų informavimui.

IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ PASIEKIMŲ APRAŠĄ RASITE ČIA

Mus surasite:

Kauno Lopšelis-Darželis "Boružėlė"
Ikimokyklinio ugdymo įstaiga

Bitininkų g. 21, Kaunas LT-46382, Lietuva
Phone icon  +370 37 420165
Email icon This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Website icon https://www.ld-boruzele.lt
facebook icon https://www.facebook.com

Juridinio asmens kodas: 195473374

  • Mokomoji kalba: Lietuvių kalba
  • Steigėjas: Kauno miesto savivaldybė
  • Teisinė forma: Biudžetinė įstaiga
  • 2002-03-05 Kauno miesto Savivaldybės Tarybos sprendimu buvo įsteigtas Kauno miesto lopšelis-darželis.
  • 2002-11-28 lopšeliui-darželiui buvo suteiktas "Boružėlės" vardas.
  • Įstaigai nuo jos įkūrimo iki 2018 01 31 vadovavo Birutė Jonaitienė.
  • Nuo 2018 02 01 vadovauja Loreta Levanauskienė

coccinelle 005

  • Atvira naujovėms, humanizmo idėjomis pagrįsta vaikų ugdymo įstaiga, ugdanti kūrybingą, gebančią sveikai gyventi ir linkusią lyderiauti asmenybę.
  • Teikti paslaugas ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams, puoselėti visas vaiko galias, lemiančias asmenybės vystymosi sėkmę, sudaryti sąlygas saugiam, ekologiškam ir sveikam ugdymui(si), užtikrinti mokyklinę brandą.

Paieška

 herbas  lop1